Webáruházunkban rögzített megrendeléseidet a GLS Futárszolgálat juttatja el hozzád. A kézbesítés várható időpontjáról email értesítést küld a GLS. Az emailben megtalálható link segítségével szükség szerint módosíthatod a kiszállítás helyét vagy az időpontját.
A csomagok kézbesítését munkanapokon, nap közben végzi a GLS. Amennyiben az adott időszakban éppen nem tartózkodsz a megadott címen, akkor a futár telefonon felveszi veled a kapcsolatot, és egyezteti a megismételt kiszállítás időpontját. Végső esetben a legközelebbi GLS Csomagponton hagyja a futár a kért terméket.
A legközelebbi GLS Csomagpontról az alábbi linken keresztül tájékozódhatsz:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
Ha eleve csomagpontra kéred a szállítást, kérjük, jelezd a megrendelés végén, a megjegyzés rovatban! Köszönjük!