Elállás

Ha a FiiO küldeményed kézhezvételét követő 14 napon belül meggondolod magad, elállhatsz a vásárlástól. Küldd vissza nekünk a megrendelt terméket, és mi visszadjuk az árát.

A „45/2014. (II. 26.) 17/1999. (II.5.)Korm. rendelete a a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól”  szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.  Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát és a vásárláskor jelentkező szállítási költséget a fogyasztó részére.

A jogszabály részletesen: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal,  úgy azt a termék átvételét követő 14 napon belül jelezned kell a elérhetőségeink valamelyikén (postai levélben, emailben vagy telefonon), lehetőség szerint írásban. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonálás időpontját. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a leveledet, mivel csak így tudod igazolni a postára adás dátumát.  Fontos, hogy a termék feladása vagy futárszolgálatnak történő átadása az elállási szándék bejelentését követő 14 napon belül megtörténjen. A visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli. Környezetvédelmi okokból kérünk, őrizd meg az eredeti csomagolást, és ha lehet, abban küldd vissza a terméket. (A csomagolás sérülése vagy hiánya nem befolyásolja az elállási jogot.) A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítjük a a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt.) 

A visszaküldés módjai:

Annak érdekében, hogy minél gazdaságosabb legyen a visszaküldés, a Vaterafutár oldal használatát ajánljuk. (A Vaterafutár szabadon használható, vaterás adás-vétel nélkül is.) Ha van a közeledben Foxpost automata, úgy azon keresztül, egyéb esetben bármelyik postán feladhatod a visszaküldendő csomagot.
Első lépésként regisztráld a vaterafutar.hu oldalon a küldeményt, majd vidd el azt a legközelebbi postára vagy Foxpost automatához!
Mindkét szolgáltató (a Foxpost és az MPL) szolgáltatása tartalmaz nyomkövetést és küldemény biztosítást is.


Magyar Posta (MPL)  szolgáltatása akkor a legolcsóbb, ha csomagautomatába kéred a szállítást. A feladáshoz - a csomag mellett - add át a vaterafutáros regisztrációnál létrejövő pdf-et kinyomtatva. Fizetni készpénzzel lehet. A küldemény útját itt követheted nyomon:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Küldeményazonsító: a pdf-ben a vonalkód alatt található kód aláhúzott része.
MPL cél automata: 12. sz. automata - Stop-Shop Áruház (2031 Érd, Budai út 13.)  - ezt a címet írd ráírhatod a csomagra is, de erre elvileg nincs szükség.


Foxpost automata  választása esetén - az online regisztrációt követően, már az automatánál - a kezdő menüből válaszd a Vaterafutár pontot, majd kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat! A Foxpost csomagküldés díját bankkártyával kell kiegyenlíteni az automatánál. A Foxpost emailben küldi a nyomkövetéshez szükséges tudnivalókat.
Foxpost cél automata: Tesco Érd (2030 Érd, Budafoki út 2.)

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a KriptonIT Kft. visszatéríti a Vásárló által megadott bankszámlaszámra a termék vételárát és a rendeléskor jelentkező szállítási költséget. (A visszajuttatás költségét a vevő fizeti.) Kérjük, add meg a visszautaláshoz szükséges adatokat - egy nevet és a hozzá tartozó bankszámla számot - emailben vagy a visszaküldött csomagban, írásban.

Ha bankkártyával vásároltál, akkor a vásárláskor használt kártyára juttatjuk vissza a fenti összeget. 

Köszönjük az együttműködésedet!