Hibás termékek

Sajnáljuk, hogy FiiO terméked meghibásodott! Bár büszkén mondhatjuk, hogy száz FiiO termék közül csak egy hibásodik meg, tudjuk, mennyire rossz érzés nélkülözni egy FiiO-t.

Annak érdekében, hogy minél előbb újra élvezhesd a FiiO-dat, kérjük, segíts nekünk!

1. Ellenőrizd, hogy másik fülhallgatóval, memória kártyával vagy kábellel is fennáll-e a hibajelenség! Többször tapasztaltuk, hogy nem a FiiO lejátszó vagy erősító volt a hibás, hanem egy hozzá csatlakoztatott kellék.

2. Reseteld a lejátszót/erősítőt! A FiiO termékek egy részénél egy apró lyukat találsz a készülék oldalán. Egy hegyes tárggyal - pl. egy kiegyenesített gémkapoccsal - nyúlj be a lyukon, és nyomd meg az ott található, parányi gombot! Más termékeken a bekapcsoló gombot kell nyomva tartani 10-15 másodpercig.

3. Nézd meg a FiiO.hu/letöltés oldalon, hogy rendelkezésre áll-e frisebb firmware, mint ami a hibásan működő termékeden van! Ha igen, frissítsd a firmware-t!  A firmware frissítés egyik célja, hogy a kisebb-nagyobb szoftveres problémákat  orvosolja.

4. Ha a fenti megoldások nem segítenek, akkor vidd vissza abba az üzletbe a FiiO-t, ahol vásároltad, vagy juttasd el hozzánk! A hibás terméket célszerű az eredeti dobozában visszaküldeni. Egy buborékos boríték - a gyári dobozzal együtt - kellően megóvja a terméket a szállítási sérülésektől. Tokra, kábelekre, tájékoztatókra nincs szükségünk, csak abban az esetben, ha ezek valamelyike érintett lehet a problémában (pl. egy hibás USB kábel).

A reprodukálhatóság érdekében írj le minden körülményt, ami a hibás működést eredményezi. Ezt a leírást, valamint a vásárláskor kapott számlát, annak másolatát vagy a jótállási jegyet helyezd el a csomagban!

Ha egyes zeneszámoknál akadozik a lejátszás, akkor lehetőség szerint a memória kártyát a szaggató zeneszámmal együtt hagyd a lejátszóban, hogy mi is tesztelhessük az adott kártyát!


A visszaküldés módjai:

Annak érdekében, hogy minél gazdaságosabb legyen a visszaküldés, a Vaterafutár oldal használatát ajánljuk. (A Vaterafutár szabadon használható, vaterás adás-vétel nélkül is.) Ha van a közeledben Foxpost automata, úgy azon keresztül, egyéb esetben bármelyik postán feladhatod a visszaküldendő csomagot.
Első lépésként regisztráld a vaterafutar.hu oldalon a küldeményt, majd vidd el azt a legközelebbi postára vagy Foxpost automatához!
Mindkét szolgáltatás (a Foxpost és az MPL) tartalmaz nyomkövetést és küldemény biztosítást is.


A Magyar Posta (MPL)  szolgáltatása úgy a legolcsóbb, ha csomagautomatába kéred a szállítást. A feladáshoz - a csomag mellett - add át a vaterafutáros regisztrációnál létrejövő pdf-et kinyomtatva. Fizetni készpénzzel lehet. A küldemény útját itt követheted nyomon:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Küldeményazonsító: a pdf-ben a vonalkód alatt található kód aláhúzott része.
MPL cél automata: 54.sz. automata (Budaörs Tesco) - ezt a címet írd ráírhatod a csomagra is, de erre elvileg nincs szükség.


Foxpost automata  választása esetén - az online regisztrációt követően, már az automatánál - a kezdő menüből válaszd a Vaterafutár pontot, majd kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat! A Foxpost szolgáltatásának díját bankkártyával kell kiegyenlíteni az automatánál. A Foxpost emailben küldi a nyomkövetéshez szükséges tudnivalókat.
Foxpost cél automata: Budaörs Tesco (2040 Budaörs, Kinizsi út 1-3.)

A visszaküldéshez szükséges adatok:

Címzett: KriptonIT Kft. 
Email: fiio@fiio.hu (Kérjük, ezt feltétlenül add meg a csomag regisztrálásakor! Köszönjük!)
Telefon: 06-20-995-2-885


A küldemény beérkezését követő 2-3 napon belül megvizsgáljuk a terméket, majd intézkedünk annak javításáról vagy cseréjéről. (A kicsomagolást kamerával rögzítjük a későbbi viták megelőzése érdekében.)


Arra törekszünk, hogy maximum egy hétig kelljen nélkülöznöd a visszaküldött FiiO-t.
Ha további kérdésed lenne, az Elérhetőségeinken érdeklődhetsz.
Köszönjük az együttműködésedet!